عشق سوخته
عشق سوخته

 

از تو ای عشق! در این دل چه شررها دارم
یادگار تو چه شبها چه سحرها دارم
با تو ای راهزن دل چه سفرها دارم
گرچه از خود خبرم نیست,خبر ها دارم
تو مرا وابسته و آشفته و رسوا کردی
تو مرا قافل از اندیشهی فردا کردی
گرچه از عشق!شکایت ز تو چندان دارم
                                    که به عمری نتوانم همه را بشمارم...
گرچه از نرگس او ساخته ای بیمارم
گرچه از آن زلف گره ها زده ای در کارم
بازهم گرم از این آتش جان سوز توام
سر خوش از آه و غم و درد شب و روز توام
شکوه بی جاست مرا کشتی و جانم دادی
                                   آنچه از بخت طمع داشتم آنم دادی
من ندیدم سخنی خوشتر از افسانه تو
عاقلان بیهوده خندند به دیوانه تو
نقد جان گرچه بود قیمت پیمانه تو
آه از آن کس که نشد مست ز میخانه تو
                                کاش دائم دل ما شظ تو بلرزد ای عشق
                               آن دلی کز تو نلرزد به چه ارزد ای عشق؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شده 3 شهريور 1389برچسب:, توسط Dr.الهه
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.